Գարդենիա

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Ջերմոց-լաբորատորիայի առաջարկ-հաշվետվություն

Оставьте комментарий

Մասնակիցներ Թաղարով ծաղիկներ Ընդհանուր արկղերի մեջ թաղարներ Սածիլներ արկղերի մեջ    
Գեղարվեստի դպրոց 45   10 1    
Նոր դպրոց     15 2    
Հայկուհի(միջին դպ.) և Հասմիկ (ծնող) 45 50 10      
Մարիա (նոր դպ. 6-1դաս.) 5 15 5      
Էլեն (նոր դպ. 6-1դաս.) 5 5 5      
Սահակյան Արփի (նոր դպ. 6-2դաս.) 20 15 5      
Խաչատրյան Վարդան (քոլեջ) 15 60 10      
Թագվորյան Հասմիկ (գեղարվեստի դպ.) 30 50 15      
Անդրասյան Շուշան(արհեստների դպ.) 5   5      
ընդհանուր 170 195 80 3    
             

Մնացածը՝ մոտ 250 ծաղիկ, ընդհանուր թաղարներով, որոնք ժամանակի ընթացքում կտեղափոխվեն առանձին թաղարների մեջ և կուղարկվեն վաճառքի:

Դպրոցի միջանցքի կանաչապատման համար ստեղծվել է 10 մեծ և 50 ընդհանուր թաղարների մեջ բույսեր:

Դիջիթեքյան օրերից հետո «Գարդենիա» պարտեզ-խանութ տեղափոխվել է 30 ծաղիկ, որից վաճառվել է 8-ը՝ 5000 դրամ արժողությամբ:

Առաջարկում եմ որպես վաճառքի իրացման կետեր.

  1. «Գարդենիա» պարտեզ-խանութ
  2. Մայր դպրոցի մուտքից ձախ գտնվող փոքրիկ տարածքում
  3. Գեղարվեստի դպրոցի միջանցքի լուսավոր մասում ապակյա պահարանների մեջ (ֆլորարիում)

Մնացած դպրոցների համար  դեռևս առաջարկ չկա, կներկայացնենք ուսումնասիրությունից հետո:

Վաճառքն իրականացնել ցուցահանդես-վաճառքի տեսքով:

 

 

Автор: shoghikpoghosyan

Ես Շողիկ Պողոսյանն եմ: Ծնվել եմ 1960թ. մարտի 21-ին: Ավարտել եմ Օրջոնիկիձեի անվան թիվ 11 դպրոցը: Ունեմ միջին մասնագիտական կրթություն: 1987թ.-ից աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում:

Оставьте комментарий