Գարդենիա

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Սովորողները և՛ աշխատում են և՛ մեկնաբանում են

Оставьте комментарий

Այնքան ուրախ եմ ես և այնքան հանգիստ: Գտնվելով Հայաստանից հեռու կարող եմ վստահ լինել, որ վերադառնալով իմ աշխատանքային ամենօրյա եռուզեռին, հուսալքված չեմ լինի տեսնելով ոչնչածված բույսեր և կենդանիներ:Տարիներ շարունակ  զրկված  եմ եղել  հանգստանալու հնարավորությունից, իսկ հիմա ի ուրախություն ինձ մեծացած և տեխնոլոգիակն հմտություններ ու կարողություններ ձեռք բերած «Գարդենիա» ակումբի անդամները  համոզեցին վստահել իրենց այդ շատ պատասխանատու գործը՝ խոստանալով, ամեն ինչ անել, ամեն օր աշխատել՝ լինելով արժանի փոխարինող: Ծանոթացեք նրանց պատումներին և համոզվեք, որ կարելի է վստահել մեր սովորողներին:

Նկարում պատկերված է  Մոսկվայում գտնվող «Новодевичий» կուսանոցը համանուն այգուց նկարված:

 

Автор: shoghikpoghosyan

Ես Շողիկ Պողոսյանն եմ: Ծնվել եմ 1960թ. մարտի 21-ին: Ավարտել եմ Օրջոնիկիձեի անվան թիվ 11 դպրոցը: Ունեմ միջին մասնագիտական կրթություն: 1987թ.-ից աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում:

Оставьте комментарий